8 نکته بازاریابی محتوا که هر تولید کننده محتوایی باید بداند
اگر صاحب کسب و کار اینترنتی هستی و میخواهی تولید محتوای حرفهای کنی، این 18 نکته کمک میکند تا در تولید و بازاریابی محتوا، موفقتر باشی.
این روزها تولید و بازاریابی محتوا، یکی از مهمترین چالش های هر صاحب کسب و کار اینترنتی است. خیلیها از من میخواهند کمکشان کنم تا وارد حوزه کسب و کارهای اینترنتی پردرآمد شوند، و من طبق روال همیشگیام، قبل از قبول هر مشاوره در حوزه کسب و کارهای اینترنتی، سختترین قسمت کار، یعنی اهمیت تولید و بازاریابی محتوا را به آنها گوشزد میکنم! و اگر مطمئن نباشم که شخص این توانایی را دارد، به هیچ قیمتی قبول نمیکنم که به او خدمات بدهم. (کسانی که سفارشها و قبول مشاورههایشان را رد کردهام، به خوبی این موضوع را میدانند)
تمام کسب و کارهای اینترنتی موفق، آنهایی هستند که به خوبی توانایی تولید محتوا و از آن مهمتر، توانایی بازاریابی محتوا را دارند. فرض را بر این گذاشتهام که تو میدانی بازاریابی محتوا چیست و چطور با تولید محتوا، بیشتر بفروشی. اما اگر نمیدانی پیشنهاد میکنم ابتدا مقاله قبلی نت هوش با همین موضوع را بخوانی:
واقعیت این است که هرچه حوزه کسب و کارت کم رقیبتر باشد، میتوانی خوشحالتر باشی که سختی کارت در بازاریابی محتوا کمتر میشود، و هر چه تعداد رقبایت بیشتر باشد، کارت کمی دشوارتر میشود.
http://azmon1400.ir/wp-content/uploads/2020/11/4.jpg576768adminhttp://azmon1400.ir/wp-content/uploads/2020/10/210-150x150.pngadmin2020-11-01 17:36:382020-11-03 05:16:548 نکته بازاریابی محتوا که هر تولید کننده محتوایی باید بداند
0پاسخ
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟ در گفتگو ها شرکت کنید!
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید!