8 نکته بازاریابی محتوا که هر تولید کننده محتوایی باید بداند

 

8 نکته بازاریابی محتوا که هر تولید کننده محتوایی باید بداند

اگر صاحب کسب و کار اینترنتی هستی و میخواهی تولید محتوای حرفه‌ای کنی، این 18 نکته کمک میکند تا در تولید و بازاریابی محتوا، موفق‌تر باشی.

این روزها تولید و بازاریابی محتوا، یکی از مهم‌ترین چالش های هر صاحب کسب و کار اینترنتی است. خیلی‌ها از من میخواهند کمک‌شان کنم تا وارد حوزه کسب و کارهای اینترنتی پردرآمد شوند، و من طبق روال همیشگی‌ام، قبل از قبول هر مشاوره‌ در حوزه کسب و کارهای اینترنتی، سخت‌ترین قسمت کار، یعنی اهمیت تولید و بازاریابی محتوا را به آنها گوشزد میکنم! و اگر مطمئن نباشم که شخص این توانایی را دارد، به هیچ قیمتی قبول نمیکنم که به او خدمات بدهم. (کسانی که سفارش‌ها و قبول مشاوره‌هایشان را رد کرده‌ام، به خوبی این موضوع را میدانند)

تمام کسب و کارهای اینترنتی موفق، آنهایی هستند که به خوبی توانایی تولید محتوا و از آن مهمتر، توانایی بازاریابی محتوا را دارند. فرض را بر این گذاشته‌ام که تو میدانی بازاریابی محتوا چیست و چطور با تولید محتوا، بیشتر بفروشی. اما اگر نمیدانی پیشنهاد میکنم ابتدا مقاله قبلی نت هوش با همین موضوع را بخوانی:

واقعیت این است که هرچه حوزه کسب و کارت کم رقیب‌تر باشد، میتوانی خوشحال‌تر باشی که سختی کارت در بازاریابی محتوا کمتر میشود، و هر چه تعداد رقبایت بیشتر باشد، کارت کمی دشوارتر میشود.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *