5 اشتباه بزرگ در تولید محتوا که نشان میدهد هنوز یک آماتور هستی
5 اشتباه بزرگ در تولید محتوا که نشان میدهد هنوز یک آماتور هستی
کلی زمان میگذاری و با برنامهریزی شروع به تولید محتوا میکنی و آهسته آهسته سر و کلهات در نتایج جستجو پیدا میشود.. کاربران زیادی وارد وبسایتت میشوند اما به دلیل انجام یکسری اشتباهات در تولید محتوا، دوباره از وبسایتت خارج شده و به صفحه سرچ گوگل برمیگردند و روی یک لینک دیگر کلیک میکنند که اتفاقا آن لینک، همان رقیبت است که نمیخواهی سر به تنش باشد.
به نظرت چرا این اتفاق میافتد؟
دلیلش این است که شاید به ظاهر تولید محتوا کار سادهای باشد اما حقیقت این است که کار نسبتا دشواری است. البته قصد ناامید کردنت را ندارم. تولید و بازاریابی محتوا هم مانند هر چیز دیگری با آموزش و تمرین میتواند بهبود پیدا کند. اما خیلی از تولید کنندگان محتوا مرتکب اشتباهاتی میشوند که برای همیشه بعضی مشتریانشان را از دست میدهند.
آنها هرچقدر هم که بعدا تولید محتوایشان را ارتقا بدهند فقط میتوانند برای مشتریان بعدی، وبسایت خوبی باشند و احتمالش بسیار ضعیف است که اعتماد ازدسترفته مشتریان قبلی را به دست آورند..
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید!